Subscriu-te

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Template

Powered by Blogger

dissabte, d’agost 30, 2008

Ara fa un any


Ara fa un any que em vaig decidir per açó del bloc. Mai no podia haver imaginat el que pot donar de sí aquesta, per a mí, estratègia didàctica que et permet relacionar-te amb la resta de la Comunitat Educativa, qüestió de gran importància en la societat de la informaió en la qual estem totes i tots immers. Però no només això el bloc m'ha permet saber més d'allò que sabia i adonar-me de moltes coses que desconeixia.
A més a més et permet eixir-te de les 4 parets de l'aula per a continuar exercint la teua vocació.
Mai no podia imaginar que més de 4.400 persones de tot arreu del món, Xile, Mèxic, EEUU, Argentina, Colombia, Andorra, Alemanya, Brasil,
United Kingdom ... podien interesar-se per qüestions que a mí m'interessen, em preocupen, m'inquieten i que podem compartir en els més d'un centenar de missatges (aquest fou el 100).
Finalment cal recordar el gratificant, com no, que va ser el reconeixement com finalista del II Premi Espiral d'Edublogs 08.
Per tot això i més: Gràcies a totes i a tots per passar-vos a donar una ullada per ací.

2 comentaris:

Manuel Mª ha dit...

Enhorabuena por este año!
Y que podamos seguir leyéndote muchos más

Un saludo

BiG - IES Penyagolosa ha dit...

Gràcies Manuel i bon retorn a les aules

També et recomane:

Related Posts with Thumbnails